محمد میثاقمحمد میثاق، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
وب  ♥  همیشه بهار ♥وب ♥ همیشه بهار ♥، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
کوثر کوثر ، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

♥ ♥ ♥ همیشه بهار ♥ ♥ ♥

مدرسه ها

1394/7/9 2:19
نویسنده : کوثر
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محبت

آغاز سال تحصیلی رو  تبریک می گم . آرام

سالی خوب و پر از موفقیت داشته باشید . بغل

به علت حجم دروس امسال من فقط پنج شنبه جمعه ها می تونم بیام به وبم سر بزنم . زیبا

دوستون دارم . خدانگه دار بای بای

پسندها (4)

نظرات (6)

محجوب بانو 💟
31 شهریور 94 14:51
سلام عزیزم خیلی ممنون اومدی پیشمون باز هم بیا خیلی خیلی خوشحالمون میکنی انشالله سال تحصیلی جدید رو با موفقیت سپری کنی
کوثر
پاسخ
چشم هر وقت فرست کنم به وبلاگتون سر میزنم . ممنون بابت آرزوی قشنگتون .
محجوب بانو 💟
3 مهر 94 16:15
سلام عزیز دلم خیلی لطف کردی اومدی پیشمون کلی خوشحالمون کردی باز هم منتظر حضور پر مهرت و نظرهای قشنگت هستیم من و فدک الزهرا السادات عاشقتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
کوثر
پاسخ
ممنون . من هم منتظرتون هستم .
نیکـتـ♥ــا
4 مهر 94 18:37
سالی پر از موفقیت برات آروز میکنمـ):
کوثر
پاسخ
ممنون . همچنین برای شما
نیکـتـ♥ــا
9 مهر 94 12:23
تو هم نمره هات 21 است!!
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم
محجوب بانو
14 مهر 94 23:00
سلام کوثر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم بوی بهشت ما یه پست خوشکل و جدید داره خیلی خیلی خوشحال میشیم بیای پیشمون و برامون نظر بزاری و لایک مون کنی نظر یادت نرررررررررررررررررره مهربون منتظرت هستیم
کوثر
پاسخ
]چشم . اومدم .
مامانی کوثر(شهناز)
23 مهر 94 20:17
چه جالب هم اسم دخمل منی عسیسم.
کوثر
پاسخ
چه جالب