محمد میثاقمحمد میثاق، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
وب  ♥  همیشه بهار ♥وب ♥ همیشه بهار ♥، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
کوثر کوثر ، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

♥ ♥ ♥ همیشه بهار ♥ ♥ ♥

چند کلامی با دوستام

1395/1/16 16:39
نویسنده : کوثر
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  عزیزان

امتحانات میان ترم شروع شدن و بعدش هم بلا فاصله امتحانات ترم و با خودم عهد کردم که همرو 20 بشم .

بعدش هم ، من هرچقدر که بشینم پای کامپیوتر چشمام ضعیف تر میشه . با این که قرار بود هفته ای یه بار بیام اما دیگه کمتر  میام .

خاطرات سفر عیدمون رو هم سر فرصت میذارم .

تو این مدت وبم رو تنها نذارید .

یه تشکر هم از محجوب بانو بکنم که هیچ وقت من و وبم رو تنها نمیذاره و همیشه بامنه .

التماس دعا

خدانگه دار

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان سما
18 فروردین 95 20:27
موفق باشی عزیزم😘😙😘😙
کوثر
پاسخ
ممنون انشالله پارسا جون هم زودتر برگرده
محجوب بانو
22 فروردین 95 21:50
سلام نازززززز گلم فدای تو و مهربونیات عزیزمممممم انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید بی صبرانه منتظر خوندن سفرنامه ات هستموقتی پستت رو گذاشتی حتما خبرم کن راستی روز مادر رو به مامان عزیزت تبریک میگمانشالله همیشه سلامت باشن
کوثر
پاسخ
سلام خواهری گلممممممممم ممنون فدات شم چشم . هروقت درسها بزارن میام و سفرنامه ام رو میزارم . ممنون . من هم روز مادر رو به شما تازه مامان عزیز تبریک میگم .
محجوب بانو
20 اردیبهشت 95 20:46
دلم برات تنگ شده خواهرک خوشکلمممم
کوثر
پاسخ
منم همین طور عزیزم یه کم سرم شلوغه امتحان و از اینجور کارا انشالله که تموم شد میام