محمد میثاقمحمد میثاق، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
وب  ♥  همیشه بهار ♥وب ♥ همیشه بهار ♥، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
کوثر کوثر ، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

♥ ♥ ♥ همیشه بهار ♥ ♥ ♥

مسافرت ♥

1394/6/28 20:40
نویسنده : کوثر
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ما یه سفر 14 روزه به دامغان داشتیم . رفته بودیم کمک مادر بزرگ و پدربزرگم چون فصل پسته چینی بود . سوغاتی هم آوردم . بفرمایید پسته :

 

یه روز هم 3 تا پروانه گرفتیم .

اینم پروانه منه :

 

جای شما خالی کلی هم تو جوب دم خونه بازی کردیم .

 

مادر بزرگ و پدر بزرگم  مرغداری هم دارن :

سفید رو من خیلی دوسش دارم .

 

اونجا تو باغچه لوبیا هم کاشتیم :

 

روز تولد بابام براش تولد گرفتیم . اینم کیکش ( البته به انتخاب من ) :

ناگفته نماند که پارک شاهرود هم رفتیم .

خلاصه بگم خیلی خیلی خوش گذشت .♥

آرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرامآرام

نظر یادتون نره   بغل

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

محجوب بانو 💟
31 شهریور 94 14:50
سلام عزیزم مثـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل اینکه حسابی خوش گذشته هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انشالله همیشه خوش باشی تولد بابای عزیزت هم مبارک انشالله 120ساله بشه فقط کلــــــــــــــــــــــــــــــــــی دل ما رو آب کردی
کوثر
پاسخ
سلام . بله جای شما خالی محجوب بانو جان . ممنون . انشا الله شماو خانواده گرامی تون هم 120 ساله بشید . یه سوال چرا دلتون آب شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محجوب بانو 💟
3 مهر 94 16:12
این همه عکس خوشکل گذاشتی بعدش میپرسی چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا دلم آب شد؟؟؟؟ اون از بازی توی جوی آب که گفتی بعدش اون مرغداری و مرغهای خوشکل و حتما حتما طبیعت زیبایی که اونجا داشته بعدش هم اون پسته های خوشرنگ و اون کیک تولد خوشکل دیگه چی بگم که کلی دلم آب شد کوثر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
کوثر
پاسخ
متوجه شدم .
زهـــــــــرا
3 مهر 94 17:19
سلام کوثر جون من توی اون عکس .. صورت پیدا کردم ولی به کسی نگیا
کوثر
پاسخ
نه . عددی که گفتی تو یادم میمونه . به جاش اینو گذاشتم : ....
زهـــــــــرا
3 مهر 94 17:20
خیلی وبت و قشنگ کردی آفرین به دوست و خواهر عزیزم
کوثر
پاسخ
ممنون خواهر جونیییی
زهـــــــــرا
3 مهر 94 17:21
از اینکه بهوبم سر می زنی نهایت تشکر رو دارم
کوثر
پاسخ
خواهششششش
مامان شهناز
23 مهر 94 16:24
وااااای من که خیلی چندشم میشه دست به پروانه و مرغ بگیرم.
کوثر
پاسخ
اتفا قا من اصلا بدم نمیاد نازشون کنم .