محمد میثاقمحمد میثاق، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
وب  ♥  همیشه بهار ♥وب ♥ همیشه بهار ♥، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
کوثر کوثر ، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

♥ ♥ ♥ همیشه بهار ♥ ♥ ♥

اندر احوالات من در مدرسه

1394/8/29 19:45
نویسنده : کوثر
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرام

امروز گفتم براتون از مدرسه ام بنویسم .

من بچه درس خونی هستم .     همیشه میز اول ردیف وسط می نشینم . اسم بغل دستی ام عسل هست . خندونک

 

امسال نسبت به  پارسال علاقه شدیدی نسبت به درس ریاضی پیدا کردم . و الان هم زنگ های ریاضی را فوق العاده دوست دارم . همچنین  معلم مهربان ریاضی به درک بهتر ریاضی کمک می کند .37.gif   33.gif

 

اولین زنگی که علوم داشتیم با خانوم فوق العاده سخت گیر و بد اخلاقی روبه رو شدیم که انتظارش را نداشتیم .   همیشه از درس علوم خوشم می آمد و قرار بود رشته ام را تجربی انتخاب کنم تا این که این معلم بد اخلاق تمام آینده مرا ریخت بهم . خطا  اما خدارا شکر دیگه باهامون مهربون شده و من دوباره به این رشته علاقه مند شدم .

 معلم هنرمون رو خیلی دوست دارم چون واقعا مهربونه  محبت

 

زنگ های ورزش رو هم دوست دارم که البته همیشه زنگ های ورزش یه بلایی سرم میاد : یا عینکم میشکنه یا میخورم زمین ولی کلی بازی میکنیم .

 

خانوم قرآن و دینی مون هم مهربون و همچنین خیلی به درس اهمیت میده و بچه هارو درک میکنه و به سوالاتشون توجه میکنه و خیلی دوستش دارم .

خانوم تفکر و سبک زندگی که هر چی از خوبیاش بگم کمه .

کاروفناوری هم که زنگ ها فوق العاده عالی هستش و ما کلی سر کلاس کار های جالب و خوب انجام میدیم .

زنگ  های زبان انگلیسی که پر از درس و یادگیریه و کلی باید work sheet  درست کنیم ومعلممون خیلی خوبه .

 

ادبیات رو نگم که داغ دلم تازه میشه . خانوم خیلی خوبیه ولی خیلی درس و مشق میده و آدم دستش میشکنه وقتی داره درس مینویسه .

خانوم اجتماعی مون خوبه و دقیق ترین آدمیه که من تا حالا روی زمین دیدم . مثلا وقتی 1 ثانیه زمین رو نگاه میکنی میگه : حواست به درسه ؟ سر امتحان خیلی به آدم آرامش میده و از این خصوصیتش خیلی خوشم میاد .بغل      بغل

زنگ های عربی برام جذابه چون درس جدیدیه و ما تا حالا این درس رو نداشتیم . من هر وقت صداشو میشنوم یاد خاله هام می افتم چون صداش شبیه اونا است .

معلم پرورشی مون نی نی تو راهی داره و خیلی مهربونه .

ناظم مون با این که خیلی جدیه و بچه ها خیلی ازش میترسن ولی به نظرم خیلی هم خانوم مهربونیه و با من خوش رفتاره در عین حال به صحبت هایش گوش میدم .

 

اتفاقات جالب زیاد تو کلاس رخ میده که تو پست بعد براتون میذارم .

من امسال تو مسابقه قرائت مدرسه شرکت کردم و برای منطقه قبول شدم و الانم دارم تمرین میکنم . انشا الله یکشنبه می رویم اداره برای مسابقه . 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مسابقات کتابخانی هم شرکت کردم که امتحانش 15 آذر است و امیدوارم قبول شوم.

تو مسابقه اول شدم .

نظر یادتون نره  

 

پسندها (4)

نظرات (5)

محجوب بانو
6 آذر 94 16:52
سلام کوثر جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم خوبی مهربونم خیلی خوشحال شدیم پیشمون اومدی خوشکلم چرا انقدر دیر میای وب خوشکل خانوم...حتما بخاطره مدرسه هست انشالله که همه ی درسهات رو با نمره عالی قبول بشی دعا کن دخمل بلای ما هم به سلامتی بیاد
کوثر
پاسخ
سلام محجوب بانو جان خواهش میکنم واقعا اصلا درس ها اجازه نمی دهند . ممنون انشالله
دوستان
10 آذر 94 15:27
سلام خییییییییلی وبت عالیهههههههههههههههههه ممنون که بهمون سرزدی ماهم شمارو خییییییییلی دوست داریم بازم بهمون سربزن
کوثر
پاسخ
سلام ممنون چشم حتما
دوستان
10 آذر 94 15:27
لینک شدی کوثرجون//
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم
adibh
11 آذر 94 16:42
ممنون عزیزم ما اهل قشمیم
کوثر
پاسخ
دوستان
16 آذر 94 16:35
چه قدر خوبه که ریاضی رو دوست داری/ فکر کنم معلمش خیلی خوبه که درسش و هم دوست داری/ این طور نیست
کوثر
پاسخ
قبلا دوست نداشتم چون برام مثل قرص خواب آور بود ولی الان نمی دونم این علاقه از کجا اومد ؟ آره معلممون خانم وجدانی خیلی خوبه