محمد میثاقمحمد میثاق، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
وب  ♥  همیشه بهار ♥وب ♥ همیشه بهار ♥، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
کوثر کوثر ، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

♥ ♥ ♥ همیشه بهار ♥ ♥ ♥

خاطرات امتحانات

1394/10/29 18:37
نویسنده : کوثر
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

همونطور که گفته بودم خاطرات امتحاناتم رو تو این پست براتون گذاشتم .

 

امتحان فارسی : واقعا تاریخ ادبیات حفظ کردنش سخت بود اما نمره کامل رو گرفتم . البته استثنا این امتحان رو تو کلاس زبان که صندلی ها تکی بود دادیم . 

 

امتحان علوم : چند درس آخر که درمورد سطح ایستابی بود حفظ و درک مفهومش کمی سخت بود اما در کل خوب دادم و موقعی که ما رو بردن تو سالن امتحانات یه حس خاصی داشتم . شاید استرس و دلشوره . نمی دونم . تازه 7 تا مراقب هم داشتیم . شماره صندلیم هم 93 بود که هم شماره کمدمه و هم شماره مورد علاقم .

 

امتحان املا : واقعا راحت بود .

 

امتحان دینی : امتحان خوب بود اما من یه جایی رو به نظر خودم اشتباه نوشته بودم اما دیروز که خانم شرفی معلم دینی که من خیلی دوستش دارم نمره هارو خوند گفت : کوثر . 20 شدی . و من واقعا داشتم بال در میآوردم و تنها 20 توی کلاس بودم .

 

امتحان تفکر : 9 تا کادر سبز رو باید میخوندیم و خیلی راحت بود  .

 

امتحان مطالعات اجتماعی : 12 درس بود که کلی مطلب داشت اما خدارا شکر همه رو وقت کردم بخونم و استرس نگرفتم و امتحان خوبی بود . موقعی که داشتم میرفتم برگم رو بدم یکی از بچه ها هنوز نشسته بود و داشت جواب می داد . بعدش به من گفت بیا ببین سوال 6 چی میشه ؟ منم با اشاره گفتم نمیتونم بگم و نگفتم . چون بعدش به خاطر تقلب بهم 0 میدادند . امروز زنگ اجتماعی خانوم گفت اونایی که خوب دادن رو میخونم و سرگروه بشن و من رو خوند و گفت : آفرین کوثر عالی دادی . منم بی اندازه خوش حالم که اجتماعی رو 20 شدم .

 

امتحان ریاضی : خیلی خوندم و دو هفته هم مدرسه برامون فوق العاده گذاشته بود و سر امتحان خیلی استرس داشتم . اما خوب دادم  .

 

امتحان قرآن : امتحان خوب بود اما خانوم  که نمره هامون رو خوند گفت که من 19/5 شدم و من به خاطر این که نیم نمره را بهم ارفاق نکرده و 20 نداده خیلی از دستش عصبانی بودم چون من همیشه به گفته خود خانوم دفترم تمیز بود و قرائتم هم عالی بود اما ارفاق نکرد و اعصابم هم بی نهایت خورد بود و از طرفی هم به خاطر این که  نمی دونستم چی رو اشتباه نوشتم  ناراحت بودم و اون روز زنگ آخر خیلی بد بود . pouty emoticon

اما خانوم تو کارنامه بهم 20 داد  آرامخندونک

 

 

امتحان نگارش : سر امتحان 3 تا موضوع داده بودن     

1 - میهنم ایران را دوست دارم زیرا ....      

2 - روزی که دلم میخواهد دوباره تکرار شود .     ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩        

3 - برای ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود   یک داستان بنویسیم .

 من هم مورد 2 را انتخاب کردم و درمورد روز تولد داداشم نوشتم .

 

امتحان عربی :    25 / 0 غلط دارم چون معنی یه کلمه یادم رفته بود  .

 

امتحان زبان : امتحان جالبی بود اما من به خاطر اینکه e را بزرگ مثل E ننوشته بودم خانوم 1 نمره کم کرد  . regret emoticon

 

امتحان ورزش : خانوم به خاطر فعال بودنم ازم راضیه و گفت که بهم 20 میده .

 

امتحان هنر : خانوم گفت رو برگه آ چهار به دلخواه یه طراحی بکنیم و من گل لاله کشیدم که به نظرم و به نظر بچه ها قشنگ شد . یه امتحان خط هم ازمون گرفت که من خوب نوشتم .

 

کاروفناوری :خانوم گفت که امتحانی نداریم و کارهای عملی نمره دارند .

کارهای ما تو ترم اول : 

ساخت ساک دستی . برای ما آبی بود با گل های زرد و خیلی جذاب شد .     

مستند سازی . ما درمورد فنچ زبرا مستند ساختیم .                  

کاشت گیاه . من نخود و لوبیا کاشتم و خیلی خوب شد .

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چند روز پیش که قرار بود ساعت بعدش کارنامه هارو بدن یه بورد زده بودن به دیوار مدرسه و معدل های 19 به بالا را نوشته بوند و ما هم که بی تاب بودیم تا اسم خودمون رو ببینیم خیلی ذوق داشتیم . بالاخره اسمم رو پیدا کردم و معدلم رو که دیدم زده بود :                کوثر نوروززاده       20   

وای که داشتم از خوشحالی می مردم .  اینقدر با بچه ها و دوستام بالا و پایین پریدیم که آخر  یکی از قفل های بند کیفم شکست .   اما من با ابتکار بالا و خلاقیت طوری بند رو گره زدم که اصلا معلوم نیست که  کنده شده بود . خندونک        خندونک       خندونک

باورم نمیشه 20 شده باشم و خیلی خوش حالم و روزی که معدلم رو روی بورد دیدم به نظرم یکی از بهترین روز های زندگیم بود و امیدوارم ترم آخر رو هم 20 بشم .

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

هر وقت تعداد نظرات به 10 الی 15 رسید پست جدید میذارم .

 

التماس دعا

 

پسندها (4)

نظرات (12)

ツ دختــر بابا ツ
8 بهمن 94 14:04
هــــــمیشهـ موفق باشیــــ عــزیزمـــــــــــــــــ
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم
محجوب بانو
11 بهمن 94 2:35
سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که امتحانات به خوبی تموم شد راستی امتحان تفکر چیههه؟؟ ما که نداشتیم
کوثر
پاسخ
سلام ممنون یه کتاب داریم که اسمش تفکر و سبک زندگی که یه سری نکات و مطالب بران بهتر بودن و شناخت خود داره و از مطالب مهمش ازمون امتحان گرفتن که 5 تا سوال بود و 5 نمره داشت و 15 نمره هم کار عملی بود که من همرو گرفتم و 20 شدم .
سیما
12 بهمن 94 15:11
خیلی وبت خوشگله کوثرجون// لینک شدی خواهرکوچولو/
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم تو هم با افتخار لینک شدی
محجوب بانو
20 بهمن 94 23:01
به به 20شدی خواهر گلم آفرین خیلی خیلی برات خوشحالم گلم می بووووووووووووووووووووووووسمت
کوثر
پاسخ
ممنون خواهری
اورانوس
24 بهمن 94 22:51
موفق باشی کوثر جون ،تو همه مراحل زندگی ...کاش منم رمزت داشتم خیلی دوست دارم ببینمت.
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم باشه اما ......
♥سیما♥
5 اسفند 94 13:59
سلام کوثرجون اگه می تونی رمزت و به منم بده//دوست دارم //خدانگهدار خواهرکوچولو
کوثر
پاسخ
سلام اومدم وبت رمز رو دادم گلم .
♥سیما♥
5 اسفند 94 14:02
واقعا بهت تبریک می گم دختر باهوش//معدل20 کلاس//مثل خودمی همش 20 می گیری//شوخی نمی کنما منم توی مدرسه نمونه دولتی درس می خونم و معدلمم96/19شد/
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم آفرین
مامان سما
5 اسفند 94 19:09
خیلی مرتب و قشنگ نوشتی عزیزم...قابل تحسینی کوثرجان....👏👏
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله معصومه و بچه ها
6 اسفند 94 10:22
سلام کوثر جون اسم من معصومه است از همین الن وب قشنگتون را لینک می کنم وازدوستی با شما بسیار بسیار خوشحالم به دوتا وبلاگ من هم سربزنید آدرس جفتشون را برایت می گذارم کوثر جون آدرس وبلاگ اولم : http://khateratemaniniha.niniweblog.com/ وآدرس وبلاگ دومم : http://masoome-barooi.niniweblog.com/
کوثر
پاسخ
سلام معصومه جان وب هات رو دیدم خیلی قشنگ بودن مطمنا دوستای خوبی میشیم
خاله معصومه و بچه ها
7 اسفند 94 12:34
ببخشید واقعا کوثر جون من این قدر سرم شلوغ بود که واقعا یادم رفت الان دیگه واقعا لینکت می کنم
کوثر
پاسخ
نه باب این حرفا چیه .
خاله معصومه و بچه ها
7 اسفند 94 12:38
لینک شدی کوثر جان
کوثر
پاسخ
ممنون عزیزم .
☆☆ابجی فاطمه☆☆
25 خرداد 95 18:42
میایی وبم نظر میدی یااااااااا سرتو میزنم هههخخخخخخخ
کوثر
پاسخ