محمد میثاقمحمد میثاق، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
وب  ♥  همیشه بهار ♥وب ♥ همیشه بهار ♥، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
کوثر کوثر ، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

♥ ♥ ♥ همیشه بهار ♥ ♥ ♥

خونه مامانی

1394/4/27 18:44
نویسنده : کوثر
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام   

ما دیروز رفته بودیم خونه مادر بزرگم اینا برای افطاری  .

افطاری رو که خوردیم با دختر عمم و داداشم رفتیم که بازی کنیم و چه بازی      داشتیم بار فیکس می زدیم . من پاهامو که می بردم بالا راحت می رفتم و تاب می خوردم . و اما دادا شم که  ژیمناستیک کاره از دیوار راست می رفت بالا . دختر عمم که زیاد از اینجور کارا نمی کنه حسابی هیجان زده شده بود و تا می خواست بره بالا میو فتاد پایین منم بغلش میکردم تا بتونه به بارفیکس برسه و اونو بگیره و با لا خره پس از تلاش های بسیار زیاد تونست . بعد ما کلی بازی کردیم و از سر و کول هم بالا رفتیم بعد دختر عمم اینا رفتن و ماهم داشتیم آماده می شدیم که بریم ولی با اسرار های من و داداشم شب رو خونه مادر بزرگم اینا موندیم و خلاصه بگم اون شب خیلی خوش گذشت .

                  

 

پسندها (4)

نظرات (4)

همراه رایانه
28 تیر 94 9:13
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای (به صورت شبانه روزی ) تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
کوثر
پاسخ
محجوب بانو
29 تیر 94 10:35
سلام عزیز دلم خیلی ممنون که از لوگومون حمایت کردی خیلی خوشحال شدم برای ساخت لوگو : 3یا 4تا عکسی که دوست داری به همراه متنی که میخوای روی عکس هات به نمایش در بیاد رو بزار توی یه پست توی وبت و عنوانش رو بنویس ساخت لوگو محجوب بانو و خبرم کن تا بیام و برشون دارم یا اینکه آدرس عکسها رو برام توی نظرات برام بفرست عزیز دلم امیدوارم از عیدی ما خوشت بیاد راستی عیدی تون به نی نی ما فراموش نشه ها
کوثر
پاسخ
♥نـیکـتـا♥
2 مرداد 94 17:14
سلام عزیزم رمز در خصوصیتون است مرسی که لینکم کردی منم شما رو لینک کردم و وبتتتتتت عالیه
کوثر
پاسخ
ممنون
roya
6 مرداد 94 17:15
امیدوارم همیشه شااااد باشین عزیزززم
کوثر
پاسخ
ممنون