محمد میثاقمحمد میثاق، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
وب  ♥  همیشه بهار ♥وب ♥ همیشه بهار ♥، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
کوثر کوثر ، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

♥ ♥ ♥ همیشه بهار ♥ ♥ ♥

کار های هنری من

1394/5/5 10:08
نویسنده : کوثر
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

حتما بیشتر شما فانی بافت دارید . من هم تازه خریدم چون رنگ ها با هم مخلوط بودن بسته بندی شون کردم  .

عکس پایینی هم قالیچه ای که دارم می بافم .

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

همراه رایانه
5 مرداد 94 10:11
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
کوثر
پاسخ
roya
6 مرداد 94 17:14
موفق باشی گلممم
کوثر
پاسخ
❀عـســـل❀
6 مرداد 94 17:41
منم از این کشا دارم صد مدل دستبند بافتم باهاش ... تو نت سرچ کنی مدلاش میاد با اموزش درست کردنشون راحته ... حتی میتونی عروسکم ببافی من یه خرگوش و یه ماهی و یه پاندا بافتم
کوثر
پاسخ
آره منم تو نت سرچ کردم کلی مدل بافتم ولی چون حجمش زیاد بود نشد بذارم . کلی هم دستبند و انگشتر بافتم و یه گل برجسته .
محجوب بانو
8 مرداد 94 15:54
سلام عزیز دلم خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که از لوگوت خوشت اومده بابت لایک هات هم ممنونیم نظرها رو هم هر وقت تونستی برامون بذار گلمهیچ عجله ای نیست
کوثر
پاسخ
ممنون که صبور هستید]
رکسانا...
12 مرداد 94 13:47
سلام وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سربزنی. ازطرف من لایک شدی
کوثر
پاسخ